رویه مرجوع بازگشت کالا از انتشارات مرسل

انتشارات مرسل همواره آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان خود را در اولویت قرار داده و در این راستا می کوشد تا سفارشات به صورت کاملا مطلوب به دست مشتری برسد. لذا در صورتی که محصول شما از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات سایت مغایرت داشته یا دارای آسیب دیدگی باشد، شما می‌توانید طی مدت 3 روز از زمان تحویل کتاب آن را به انتشارات مرجوع نمایید.

  • در این صورت اصلا جای نگرانی نیست، مبلغ هزینه کتاب به همراه هزینه ارسال به شما باز خواهد گشت. کافیست این مراحل را طی کنید:
     طی مدت زمان 24 ساعت با شماره پشتیبانی سایت انتشارات مرسل (55453033- 031) تماس بگیرید و موضوع را اطلاع دهید. هماهنگی های بعد از این از طریق پشتیبانی انجام خواهد گرفت.
    در نظر داشته باشید که چنانچه شما چند کتاب خریداری کرده باشید و فقط یک کتاب از این کتب دارای مشکل باشد، فقط هزینه همان کتاب عودت می گردد.

نگران نباشید، تیم پشتیبانی انتشارات مرسل آماده کمک به شما عزیزان است.

کالا را چطور جهت بازگشت به ما ارسال کنید:

1- تماس با تیم پشتیبانی انتشارات مرسل
2- پس از دریافت و بررسی درخواست عودت توسط کارشناس پشتیبانی، با متقاضی بازگشت کالا تماس گرفته می‌شود و هماهنگی های لازم جهت زمان بازگشت کالا انجام خواهد شد. آدرس ما برای ارسال: کاشان، خیابان شهید رجایی، خیابان آیت الله العظمی مدنی کاشانی (ره)، کوچه فرخ 2، پلاک 37، و شماره تلفن: 55453033 – 031
3- کالای بازگشتی پس از دریافت، ابتدا توسط کارشناسان تیم پشتیبانی بررسی و در صورت تایید ادعای مشتری و سلامت کالا، مبلغ خریداری شده طی مدت زمان 3 روز کاری به نام خریدار، به حساب مشتری واریز می شود.

 

هزینه بازگشت کالا چطور محاسبه خواهد شد؟

1- اگر ایراد، آسیب دیدگی یا وجود مغایرت مورد تایید کارشناسان پشتیبانی انتشارات مرسل باشد، هزینه ارسال بر عهده انتشارات مرسل خواهد بود.
2- در صورت انصراف از خرید یا تایید نشدن مغایرت یا ایراد از سوی کارشناسان انتشارات مرسل، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا به عهده مشتری خواهد بود.

زمان و نحوه بازپرداخت:

در صورت تایید مغایرت کالا و یا خطا در ارسال سفارش پس از تایید کارشناسان ما، مبلغ پرداخت شده توسط شما طی مدت زمان 3 روز کاری به شماره حساب اعلام شده به نام خریدار بازگردانده می شود و در سایر موارد 3 روز کاری پس از عودت کالا این امر انجام می گردد.
همچنین، در زمان کمپین ها، جشنواره های فروش و نمایشگاه ها فروش نهایی بوده و امکان مرجوع وجود ندارد.

 

امتیاز شما به این مطلب