1400 نکته و اندیشه ناب مدیریتی منتشر شد

«آرامش» جزئی از اکنون است، نه در آینده وجود دارد و نه در گذشته.

این نکته به همراه 1399 نکته و اندیشه ناب مدیریتی در کتابی با عنوان: «1400 نکته و اندیشه ناب مدیریتی» در 152 صفحه وزیری در انتشارات مرسل چاپ و منتشر شده و به علاقه‌مندان مباحث روان‌شناسی و مدیریت تقدیم گردیده است.

نکات ارائه شده در این کتاب به 14 موضوع تقسیم گردیده است؛ از جمله این موضوعات می‌توانیم به: مدیریت خود، مدیریت خوشبختی، مدیریت دوستان، مدیریت مشتری و ارباب رجوع، مدیریت اندیشه، مدیریت خشم و استرس اشاره کنیم.

غلامرضا محمدی و دیگر نویسنده کتاب علی محمدی در مقدمه کتاب اشاره کرده‌اند که با توجه به ویژگی این دوران در این کتاب سعی شده 1400 نکته و اندیشه لطیف کاربردی، اجرایی و انگیزشی که چکیده کتاب‌های علمی و مدیریتی است مطالعه مدیران، سرپرستان و تمام افرادی که به طور مستقیم با انسان ها سر و کار دارند ارائه کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، ذات آدمی به گونه ای است که همواره تمایل به رشد، پیشرفت و ترقی دارد. این تمایل درونی در همه افراد و در تمامی ادوار و ابعاد زندگیشان به چشم میخورد. حال برای رسیدن به موفقیت ها و برای برخورد با مسائل گوناگون پیش رو و مشکلات و گرفتاری ها لازم است مدیریتی عالی داشته باشیم که برای این کار حتما نیاز به یک راهکار داریم که حال و احوال ما را دگرگون کند و مسیر جدیدی را برای ادامه راه بیابیم.
 
از طرفی هرنکته و اندیشه ناب مدیریتی؛ یعنی توصیه ای برای مدیران، سرپرستان، سرگروه ها و رؤسا، حتما مدیر یک خانواده که با انسان ها و درنتیجه با تفکرات متفاوتی در ارتباط هست لازم است اندیشه ای ناب داشته باشد، آن را آموخته باشد و آموخته‌اش را به کار بندد.
 
از سویی در دورانی که یکی از ویژگی های آن سرعت و شتاب در انتقال پیام است و فرصت ها بسیار کم و ضیق؛ بنابراین لازمه دریافت اطلاعات در جهان امروز این است که مطالبی راهبردی و مدیریتی، کوتاه اما پرمغز وپرمحتوا به دست‌مان برسد.
 
ویژگی جهان امروز موجب شده که بسیاری از رمان‌های بلند گذشته به داستانهای کوتاه و مینی مال تبدیل شده‌اند. در رشته‌های روزنامه نگاری و اطلاع رسانی نیز خبر نویسی متحول شده  ملاحظه می‌کنیم ارائه اطلاعات با کمترین حجم و بیشترین میزان اطلاعات موجود داخل محتوا صورت می پذیرد.
 
کتاب «1400 نکته و اندیشه ناب مدیریتی» با همین رویکرد و به مناسبت آغاز دهه 1400 خورشیدی حاوی 1400 نکته، جمله، ضرب المثل، ایده و اندیشه ناب مدیریتی است که می تواند انرژی لازم را برای تغییراتی در گفتار و رفتار مدیران و مدیریت های مختلف و همه خوانندگان محترم ایجاد کند.
 
این کتاب به قلم آقایان غلامرضا محمدی سه‌ده و علی محمدی سه‌ده توسط انتشارات مرسل با قیمت 59000 تومان به رشته تحریر درآمده است که در سال جاری روانه بازار نشر کتاب شده است.

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *